مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: به مناسبت پاسداشت هفته گزینش، از ۱۵ گزینشگر و محقق این مدیریت تجلیل به عمل آمد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: با حضور ناصری امام جمعه بهبهان، معاونین و کارشناسان ستادی آموزش و پرورش بهبهان، مراسم تجلیل از ۱۵ گزینشگر، محقق و مصاحبه گر در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

وی عنوان کرد: هفته گزینش زمانی مناسب برای ارج نهادن به تلاش و همت گزینشگران، محققین، مصاحبه گران و پیشکسوتان این عرصه است.
عبدی پور افزود: انجام وظیفه و کار در گزینش حساس و ظریف بوده و به افرادی دیندار، متعهد و معتقد به ارزش‌های اسلامی و ملی نیاز دارد تا در حفظ اسرار و آبروی مردم کوشا باشند و افرادی شایسته و لایق را برای حضور در ادارات و نهاد‌ها انتخاب کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: گزینش نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند می‌تواند موجبات ارتقاء و سلامت رفتار سازمانی، پیشرفت و سرافرازی کشور را فراهم آورد.

حبیب الله تبریزی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: کارگاه آموزشی پیشرفته طناب زنی ویژه مربیان تربیت بدنی شهرستان در سالن علی بن ابیطالب برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه دانش افزایی که در دو گروه زنان و مردان برگزار شد، ۴۰ مربی تربیت بدنی کلیه مقاطع تحصیلی حضور یافتند.
تبریزی تصریح کرد: کارگاه آموزشی پیشرفته طناب زنی با هدف ارتقاء سطح توانایی‌های تخصصی مربیان ورزشی و به روز رسانی آنان با تکیه بر تسهیل مهارت‌های طناب زنی در مقطع ابتدایی برای دانش آموزان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در این کارگاه آموزشی، قوانین و مقرارت جدید رشته طناب زنی و مهارت‌های اجرایی که در مسابقات کشوری تابستان ۹۷ در رامسر ارائه شده بود، برای مربیان تربیت بدنی عنوان شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تجلیل از ۱۵ گزینشگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.