استاندار اردبیل گفت: برنامه ریزی‌های متعددی با هدف رفع موانع تولید و اشتغال در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان نیز رو به بهبودی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: ظرفیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی بالا بوده و اردبیل به لحاظ دارا بودن زمینه گردشگری، کشاورزی و صنعتی از مستعدترین مناطق کشور است.
وی اضافه کرد: واحد‌هایی که بازاریابی مناسبی برای تولید خود دارند، در اولویت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش قرار می‌گیرند.
استاندار اردبیل بیان کرد: باید با رونق بخشی به تولید و یافتن بازار‌های مناسب در آن سوی مرز‌ها زمینه صادرات محصولات واحد‌های صنعتی در استان را فراهم کنیم.
بهنام جو افزود: در راستای رفع مشکل بیکاری برنامه ریزی منسجمی با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه انجام گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.
وی گفت: رفع موانع تولید با حمایت بانک‌ها و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش صورت گرفته، ولی بانک‌ها باید بیش از گذشته اهتمام جدی در پرداخت تسهیلات داشته باشند.
استاندار اردبیل ادامه داد: نیروی انسانی از جمله مهم‌ترین پتانسیل‌های استان است که با برنامه ریزی و تسهیل در راه اندازی مراکز تولیدی و صنعتی می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.
بهنام جو درباره مشکل کامیون داران اردبیل نیز گفت: مشکلات موجود برای تعیین نرخ کرایه و نوبت دهی حمل بار برطرف می‌شود.
در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ح

صادرات محصولات واحد‌های صنعتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.