استاندار اردبیل؛

۱۵ واحد صنایع تبدیلی در اردبیل راه اندازی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: سال آینده بیش از ۱۵ واحد صنایع تبدیلی در اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: راه‌اندازی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی مبنای کار است و قرار است سال آینده بیش از ۱۵ واحد صنایع تبدیلی در استان راه‌اندازی شود.

وی افزود: بسیاری از محصولات استان خام‌فروشی می‌شود که این امر گزینه مناسبی برای توسعه صادرات استان نیست و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و صنایع تبدیلی برای ما بسیار مهم است.

استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های استان در بخش کشاورزی توسعه محصولات گلخانه‌ای است که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کشت گلخانه‌ای چهار برابر می‌شود.

بهنام جو تصریح کرد: با توجه به این که کشت گلخانه‌ای می‌تواند نقش اساسی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه داشته باشد این امر را مبنای کار قرار دادیم تا تحول عظیمی در این حوزه در استان ایجاد کنیم.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان صادرات استان اردبیل رونق می‌گیرد و برنامه‌ریزی اساسی برای صادرات محصولات استان برای سال آیونده انجام شده است.

بهنام جو تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است تا بتوانیم با کمک بخش خصوصی استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم و در این زمینه مسئولان باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند تا دغدغه سرمایه‌گذاران برطر ف. شود.

وی خواستار ارائه تسهیلات بانک‌های عامل به سرمایه‌گذاران شد و گفت: باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شود تا این مهم هر جه سریع‌تر تحقق یابد.


انتهای پیام/ح

توسعه محصولات گلخانه ای در اردبیل

برچسب ها: کشاورزی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.