اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت : در دل حوادث رفتن و خلوص نیت از مشخصه های اصلی هلال احمر است و این نهاد همواره به مثابه کشتی نجات در تلاطم حوادث و بلایا عمل می کند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ سیپان کاشجیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان که به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی و ولادت حضرت مسیح (ع) در کلیسای وانک صورت گرفت ، با اشاره به اینکه هلال احمر در تمامی صحنه های خدمت به مردم حضور فعال دارد اظهار داشت : اینکه علامت هلال احمر یا صلیب سرخ باشد فرقی نمی کند و مهم هدف اصلی است که آن کمک به مردم نیازمند است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هلال احمر و صلیب سرخ در سطح جهانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردارست  ، تصریح کرد  : کار در این سازمان با دیگر سازمان ها متفاوت است و به بیان دیگر کار در هلال احمر کاری الهی است و در دل حوادث رفتن و خلوص نیت از مشخصه های اصلی هلال احمر است و این نهاد همواره به مثابه کشتی نجات در تلاطم حوادث و بلایا عمل می کند.

 مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در دیدار با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران و اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن سال 2019 میلادی با اشاره به فعالیت های امدادی و عام المنفعه جمعیت هلال احمر اظهار داشت : این نهاد مردمی وظایف مهمی را در جامعه برعهده دارد و بی شک آرمان ها و اصول این نهاد مبتنی بر آموزه های ادیان الهی از جمله دین مسیحیت و مکتب حضرت عیسی   ( علیه السلام) در دستگیری از بینوایان و نیازمندان است .

وی با بیان اینکه هم وطنان مسیحی و ارامنه اصفهان در بسیاری از حوادث و سوانح و در کنار سایر مردم ،کمک رسان و یاریگر هلال احمر بوده و هستند تصریح کرد : این امر نشان دهنده همزیستی این دو دین بزرگ و اشتراک در نگرش به امور خیر و عام المنفعه می باشد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : هلال احمر بدون نگرش های جانبدارانه و بر اساس اصل بی طرفی به تمامی افراد نیازمند  و حادثه دیده کمک می کند  و این را وظیفه اخلاقی و انسانی خود در همه شرایط می داند .

گفتنی است در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز با بیان اینکه همواره خود را در کنار هلال احمر می بینیم ، حمایت کامل خود از فعالیت ها و برنامه های هلال احمر استان اصفهان  را اعلام کردند .

انتهای پیام/م

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.