رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره‌برداری از ۲۰ طرح تولیدی در این استان خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهارداشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های ویژه و متفاوت‌تری برای میزبانی از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در نظر داریم تا در مدت ۴۰ روز دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار دهیم و این امر از دو روز گذشته آغاز شده و شاهد تشکیل کمیته‌های مختلف در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به افزایش سطح تعامل با صدا و سیما و اصحاب رسانه در این مدت، افزود: امیدواریم بتوان تا فرا رسیدن دهه مبارک فجر هر روز یک برنامه را در سطح استان و در بخش‌های مختلف اجرا کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: از مهمترین طرح های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر می‌توان به بهره‌برداری از زاگرس خودرو بروجرد، واحد تولید یونیت دندانپزشکی و چند طرح دیگر در بخش‌های مختلف اشاره کرد.

این مسئول بیان کرد: در مجموع تاکنون ۲۰ طرح قابل افتتاح در حوزه صنعت، معدن و تجارت لرستان در دهه فجر شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین در ادامه با اشاره به اجرای چند طرح ویژه نظارتی و بازرسی در بخش‌های مختلف، افزود: همچنین اکنون شاهد اجرایی شدن طرح نظارت بر نهاد‌های دامی هستیم که خوشبختانه این امر محقق شده و با افراد متخلف به صورت ویژه برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در این مدت شاهد برپایی نمایشگاه‌های مختلف در کنار برنامه‌های جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/م

بهره‌برداری از ۲۰طرح تولیدی همزمان با دهه فجر در لرستان

برچسب ها: دهه فجر ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.