رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد:

سیاست شورای شهر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش ایمنی شهر مشهد است

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر مشهد گفت:ارتقا دانش شهروندان در حوزه ایمنی یکی از دغدغه‌های ماست.

سیاست شورای شهر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش ایمنی شهر مشهد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کارگروه بحران و ایمنی شورای شهر مشهد در مراسم افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور جامعه ایمن که در نگارخانه شهر برگزار شد با اشاره به اهمیت حوزه ایمنی جامعه گفت: یکی از سیاست‌های شورای شهر مشهد استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه آموزش و افزایش ایمنی شهر مشهداست که یکی از ظرفیت‌ها برای ترویج آن زبان هنر است.
 
وی تصریح کرد: در این زمینه مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد تاکنون با برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جشنواره‌های فیلم و کاریکاتور تلاش‌های زیادی انجام داده اند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: ارتقا ایمنی شهر و دانش شهروندان در حوزه ایمنی یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مدنظر شورای شهر است که امیدواریم مدیریت شهری برای روز‌های مبادا از آمادگی مناسبی برخوردار باشد.

گندمی افزود: البته در حوزه آمادگی مقابله با بحران و افزایش ضریب ایمنی جامعه نه تنها شهرداری بلکه همه دستگاه‌ها و شهروندان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره‌هایی مانند جشنواره کاریکاتور در حوزه جامعه و شهر ایمن بسیار تاثیر گذار است، تصریح کرد: این گونه برنامه‌ها می‌تواند در ارائه آموزش‌های مقابله با بحران و رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از تاثیر زیادی برخوردار باشد که در این راستا از برگزار کنندگان این نمایشگاه و مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد تشکر می‌کنیم.

نمایشگاه و دومین جشنواره کاریکاتور جامعه ایمن به همت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی هنری شهرآرا و روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد برگزار شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در حوزه مقابله با بحران همه دستگاه ها باید آمادگی داشته باشند

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.