حسینی شاهرودی گفت: پرستاران با ازخودگذشتگی کارشان را انجام می‌دهند اما یک سال معوقات خود را هنوز طلب کار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز پرستار به میزبانی سالن پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: وزیر سابق بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی را در کشور صورت داد اما موانع زیادی بر سر راهش قرار گرفت تا مجبور شد در هفته گذشته استعفا دهد.

وی افزود: هرچند قرار به این امر نبود و مقررشده بود تا منابع موردنظر در حوزه طرح تحول سلامت توسط سازمان برنامه‌وبودجه تأمین شود اما متأسفانه این امر محقق نشد.

عضو خانه ملت بابیان اینکه درباره این استعفا، دغدغه بسیاری در مجلس داشتیم که مطالبات پرستاران یکی از این موضوعات است، تأکید کرد: پرستاران با ازخودگذشتگی کارشان را انجام می‌دهند اما یک سال معوقات خود را هنوز طلب کار هستند و  طرح پرداخت معوقات نیز نیازمند همت بزرگ و وسیعی است.

وی با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی شاهرود نیز به همت خیران در دست پیگیری است، تاکید کرد: این طرح با دستور صریح وزیر بهداشت نیز روبرو شد تا در شورای گسترش اماکن درمانی مورد تصویب قرار گیرد و ما شاهد افتتاح این زیرساخت باشیم از سوی دیگر باید گفت در یک‌سال اخیر ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان شاهرود و میامی تزریق شده است.

انتهای پیام / گ

نماینده شاهرود و میامی در مجلس درخصوص مطالبات پرستاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار