مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

اختصاص وسایل ورزشی به مناطق محروم و عشایری کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد : در صورت واگذاری زمین در مناطق محروم و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص فراهم کردن امکانات و تجهیزات همکاری می‌کند.

اختصاص وسایل ورزشی به مناطق محروم و عشایری کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، مجید علیپور مدیر کل امور عشایر کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان  از ایجاد کانون امکان در عشایر استان خبر داد و ضمن تشکر از مدیران ورزش و جوانان در ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در روستا و مناطق عشایری ، خواستار کمک و تجهیز اماکن ورزشی در مناطق عشایری شد.

وی عشایر را بهترین سوارکاران استان و بهترین عبادت را کمک به عشایر و مناطق محروم ذکر کرد و خواستار توجه بیشتر به زیر ساخت های ورزشی شد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمددراین دیدار از برگزاری جشنواره عشایر استان خبر داد.

وی خواستار انعقاد تفاهمنامه دو دستگاه شد و افزود:در صورت واگذاری زمین در مناطق محروم , عشایری و روستایی، اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص فراهم کردن امکانات و تجهیزات همکاری می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان  کهگیلویه وبویراحمد توجه و توسعه ورزش روستایی و عشایری را یکی از اولویت‌های دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد و از ارسال تجهیزات و پکیچ ورزشی خبر داد و خواستار معرفی حوزه‌های عشایری شد.

علوی از قامت سنجی زنان و دختران روستایی و عشایری با همکاری هیات‌های روستایی ، عشایری و پزشکی ورزشی استان خبر داد و بیان کرد :بی شک توسعه ورزش عشایر استان زمینه ساز شناسایی استعداد‌ها و نخبگان ورزشی خواهد بود و در این راستا دستگاه ورزش و جوانان استان آمادگی هر گونه همکاری با اداره کل عشایر استان را دارد.

حضور و بازدید مدیران دو دستگاه از مناطق عشایری و دور افتاده استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/غ

برگزاری جشنواره ورزشی عشایر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.