همزمان با سراسر کشور:

حضور باشکوه مردم کهگیلویه وبویراحمدی درحماسه ۹ دی

همزمان با سراسر کشور مردم کهگیلویه وبویراحمد با حضور در مصلی‌های نماز جمعه و مساجد شهر‌ها حماسه ۹ دی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مردم شهید پرور و ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد از دقایقی قبل با حضور خود در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی نشان دادند که  پای انقلاب و آرمان‌های امام خمینی ره و رهبر معظم خواهند ماند و نمی‌گذارند کشور و این خاک و مرز دست استکبار و دست نشانده‌های آن‌ها بیفتند.

مردم شهر یاسوج با شرکت در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه که هم اکنون در مصلی نماز جمعه این شهر آغاز شده است  نشان دادند که خط آن‌ها از فتنه گران سال ۸۸ جدا است و تنها پیرو رهبر و انقلاب هستند.

صحبت‌های مردم مناطق مختلف استان حکایت از عشق و علاقه مردم به گرامیداشت این روز بزرگ دارد و همین دلبستگی قلبی است که پیوند آن‌ها را با انقلاب روز به روز محکم‌تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  ۹ دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار است گفت: این مراسم باید به بهترین شکل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در سراسر کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است افزود:میزگرد‌های تبیینی و تحلیلی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، کرسی‌های آزاداندیشی و بصیرت افزایی در دانشگاه ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، فضاسازی شهری و توزیع اقلام فرهنگی از عمده‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال در این استان است.

 انتهای پیام/غ

 گرامیداشت حماسه 9 دی

 

برچسب ها: 9 دی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.