نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه کوتاه به بودجه سال ۹۸ می‌بینیم اعتبارات طرح‌های عمرانی نسبت به امسال تغییری نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال الدین شهریاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی افزود: اکنون بودجه سال ۹۸ در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی است و اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرح‌های عمرانی امیدوارکننده نیست.

وی بیان کرد: در بودجه سال آینده، ۶۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی کشور پیش‌بینی شده است، یعنی با وجود تورم بودجه سال آینده با بودجه امسال برابری می‌کند و هیچ تغییری در آن به وجود نیامده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، تحریم‌های ظالمانه آمریکا را از عوامل مهم کاهش بودجه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: اکنون در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و دشمنان از هر روزنه‌ای استفاده می‌کنند تا به کشور فشار وارد آورند.

شهریاری همچنین به مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با وجود تاکید قوانین در خصوص توجه به آموزش و پرورش، اما می‌بینیم در سال‌های اخیر معضل کمبود منابع مانند دیگر حوزه‌ها، آموزش و پرورش را هم دچار مشکل کرده است.

وی در همین حال یادآور شد: تاکنون کار‌های خوبی در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس صورت گرفته و به تازگی نیز سه میلیارد ریال برای تجهیز مدارس دشتی و تنگستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ک

اعتبارات عمرانی امیدوارکننده نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.