کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی اجتماعی برای اصحاب رسانه استان در رشت برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی برای اصحاب رسانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی اجتماعی در حوزه اجتماعی و فرهنگی، در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این کارگاه آموزشی برای ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود، افزود:کارگاه آموزشی آسیب شناسی اجتماعی از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر پنجشنبه ٢٥ دی‌ماه در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت:موضوعاتی همچون تکدی‌گری، مفاسد اخلاقی، اعتیاد، کودکان کار و طلاق در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شود.

فیروز فاضلی افزود: دکتر رضا علیزاده از اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان و دکتر امیر رحیمیان از اداره‌کل بهزیستی گیلان، به‌عنوان مدرس در این کارگاه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی اجتماعی در حوزه اجتماعی و فرهنگی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و موسسه خانه مطبوعات گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ق

 

کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی برای اصحاب رسانه در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.