راه اندازی خانه جوان در آمل

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل ازراه اندازی خانه جوان تاپایان سال دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل گفت: خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون ۸ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار کردیم و در این جلسات تصمیمات خوبی اتخاذ و سیاست‌های راهبردی مناسبی در بحث جوانان تدوین گردیده که با راه اندازی خانه جوان سیاست‌ها و راهبرد‌ها در زمینه جوانان جنبه عملیاتی به خود خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اعتبارنامه ۲ سازمان مردم نهاد جوانان در دیماه سالجاری صادر گردیده و جمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان شهرستان به عدد ۵ رسیده که نیازمند تلاش بیشتر و همراهی تمامی اعضای ستاد در این زمینه می‌باشد.

پهلوان با اشاره به تشکیل کارگروه ۴ گانه نخبگان جوان و آغاز برنامه ریزی و سازماندهی کارگروه‌ها در کنار سازمان‌های مردم نهاد جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان، پیگیری مطالبات جوانان در شهرستان شتاب بهتری بخود خواهد گرفت و ابراز امیدواری کرد وگفت:برنامه‌های حوزه جوانان، کیفی‌تر اجرایی و عملیاتی گردد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل افزود: خانه های جوان جایی برای مطرح کردن ایده ها، مشکلات و هم اندیشی در خصوص آسیب شناسی مشکلات جوانان با مسئولان است.

انتهای پیام/ک


آملی‌ها صاحب خانه جوان می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.