رئیس دامپزشکی شهرستان رابر گفت: اکیپ‌های دامپزشکی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی از جمله قصابی ها، سوپر پروتئین ها، کبابی ها، آشپزخانه ها، تالار‌ها و رستوران‌های شهرستان با جدیت بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا صادقی رئیس دامپزشکی شهرستان رابر گفت: کارشناسان نظارتی دامپزشکی به صورت دوره‌ای و با هدف تأمین امنیت غذایی و ارتقاء سطح بهداشتی، از مراکز ذکر شده بازدید انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هر گونه مورد غیر بهداشتی از جمله فراورده تاریخ گذشته و فاسد ضمن ضبط و معدوم سازی فراورده، متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده و مراحل قانونی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۹۰۰ بازدید توسط ناظران بهداشتی شبکه انجام شده که بیش از ۲۶۵ کیلو انواع فرآورده خام دامی ضبط و معدوم، یک رستوران و دو قصابی با دستور قضایی پلمب گردید.

صادقی ابراز امیدواری کرد، شهروندان ضمن تهیه گوشت، تخم مرغ و محصولات لبنی مورد نیاز خود از مراکز مجاز و مورد تایید دامپزشکی، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را جهت رسیدگی به این شبکه اعلام نمایند.
انتهای پیام /ی

پلمب مواد غذایی در رابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار