امام جمعه آبادان گفت: جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه تر از هر سال برگزار خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام  جمعه آبادان گفت: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام ها باعث شده دشمنان تلاش کنند با روش های مختلف فرهنگی و فضای مجازی در کشور تفرقه ایجاد کنند اما غافل از آن هستند که ماهیت این نظام به گونه ایست که با چهل سال منحل نخواهد شد. 

وی افزود: دشمنان با آگاهی از اهداف بلند انقلاب اسلامی سعی می کنند تا انقلاب به چهل سالگی نرسد و از همه ابزارها استفاده می کنند تا نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.

امام  جمعه آبادان گفت: امسال چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوهتر از هر سال برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: دشمن تلاش می کند با مطرح کردن مشکلات کشور مانند بیکاری، تورم و گرانی با نگران کردن مردم آنان را بر علیه نظام بلند کند اما مردم ما با آگاهی از حربه های دشمنان توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وی افزود: آنان در سال های گذشته با استفاده از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سعی داشتند انقلاب را نابود کنند که موفق نشدند و هم اکنون با مطرح کردن مسائل اقتصادی در تلاشند مردم را مقابل نظام قرار دهند.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه موقعیت اجتماعی قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب نشان دهنده ماهیت نظام جمهوری اسلامی است گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مقابل توطئه های دشمنان بیاستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: در زمان قبل از انقلاب روستاها از نعمت آب، برق، گاز، جاده، مدرسه و امکانات بهداشتی محروم بودند اما بعد از انقلاب اسلامی تمامی روستاها از امکاناتی که در شهر وجود دارد بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب تمامی پزشکان آبادان از کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش بودند افزود: هم اکنون تمامی پزشکان این شهر بومی هستند بطوریکه برخی از پزشکان نیز در کشورهای دیگر خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/ د

چهل سالگی هدف ضربه های دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.