فرماندار کرمانشاه از سازمان‌های مردم نهاد خواست تا در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب با معرفی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب برای ایجاد شور و نشاط در جامعه بکوشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : انقلاب اسلامی دستاورد‌های مهم و خوبی با خود به همراه آورد که باید این دستاورد‌ها به مردم معرفی شوند.

وی از نمایندگان سمن‌ها خواست تا دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را برای نسل جوان تشریح کنند، زیرا نسلی که سال‌های قبل از انقلاب را درک نکرده با آن روز‌ها آشنایی ندارند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد اثرگذاری خوبی بین مردم و به ویژه نسل جوان دارند و باید از این ظرفیت برای معرفی دستاورد‌های انقلاب استفاده کرد.

وی ادامه داد: بی تفاوتی هیچ کس در معرفی دستاورد‌های انقلاب پذیرفتنی نیست وهرکس برای معرفی دستاورد‌های نظام به مردم نکوشد، به نظام و انقلاب خیانت کرده است.

وی سپس از شکل‌گیری سازمان‌های مردم نهاد به عنوان یکی از دستاورد‌های خوب نظام یاد کرد و افزود: سمن‌ها که برگرفته از هسته‌های مردمی بوده و در حال تقویت هم هستند، در واقع یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب و تدوام نظام بوده و خواهند بود.

رنجبر از امینت به عنوان یکی از مهمترین داشته‌های نظام یاد کرد و افزود: باید دست به دست هم داده و این امنیت را پاس بداریم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: نمی‌توان منکر مشکلات اقتصادی امروز کشور و کرمانشاه شد، با این حال باید برای ایجاد روحیه امیدواری در جامعه تلاش کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مشکلات اقتصادی هم به یاری خداوند و با تلاش و مجاهدت مسئولین و جوانان مرتفع شوند.

رنجبر همچنین با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انقلاب افزود: خیلی‌ها در تلاشند تا دستاورد‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند که متاسفانه برخی از خودی‌ها هم دانسته و نداسته آب در هاون دشمن می‌ریزند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی علیه نظام انجام داده‌اند، افزود: بزرگترین توطئه طراحی شده از سوی دشمنان نظام تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران بود که البته با صبوری مردم و مجاهدت رزمندگان اسلام در این جنگ یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست بیگانگان نیفتاد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به گوشه‌ای از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و افزود: یک نمونه از این دستاورد‌ها را در تعداد دانشجویان دانشگاه‌ها می‌توان نظاره گر بود، به نحوی که قبل از انقلاب در کرمانشاه تنها ۲۹۵ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تحصیل می‌کردند که این تعداد در شرایط کنونی به بیش از پنج هزار نفر رسیده و این آمار در مورد دانشگاه رازی ۱۸۰۰ دانشجو بوده که امروز به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده و این جدا از آمار دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و دانشگاه آزاد و ... است.

رنجبر یادآوری کرد: فرودگاه کرمانشاه قبل از انقلاب یک ترمینال کوچک مسافربری با یک پرواز به مقصد تهران بود که این فرودگاه امروز به عنوان فرودگاه هاب غرب کشور مطرح است.

برخورداری از قطار، برخورداری ۵۷۰ روستا از آب آشامیدنی سالم، برخورداری بخش زیادی از مردم از نعمت گاز، نبود هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار بدون برق، تهیه طرح هادی برای تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و... از دیگر دستاور‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه بود که رنجبر از آن‌ها یاد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

انقلاب اسلامی دستاورد‌های مهم و خوبی با خود به همراه آورد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.