مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد.

تاسیس پارک‌های علم و فناوری دستاورد‌های نظام اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان پارک علم و فناوری با اشاره به شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی گفت: تاکید رئیس سازمان صداوسیما، مهندس علی عسکری بر معرفی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری بوده است.

وی تصریح کرد:صدا و سیمای استان برای معرفی دستاورد‌ها و انعکاس مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در قالب تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خراسان آمادگی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تاسیس و توسعه پارک‌های علم و فناوری را به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد که در جشن چهل سالگی انقلاب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان هم با بیان این که امروزه جوانان فناور ما در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند گفت: معرفی این جوانان و دستاورد‌های علمی و فناوری آنان را باعث افزایش امید در جامعه می گردد.

وی تصریح کرد: امروز به واسطه حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان، بسیاری از شرکت‌های پارک به یک صنعت تبدیل شده‌اند و به گردش مالی فوق‌العاده‌ای دست یافته‎‌اند.

داود تفضلی معاون ایجاد و توسعه واحد‌های فناور پارک نیز با اشاره به آمار بالای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در مجموعه پارک گفت: سرمایه انسانی بزرگ‌ترین سرمایه پارک خراسان است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی به اتفاق معاونین سازمان از جمله حاتمی معاون خبر، شریفی معاون سیما، خسروی معاون صدا و همچنین سهرابی معاون اداری مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان پیمان خطوط شرق، فعال در حوزه برق و الکترونیک، شرکت سامانه‌های دقیق نوین افراز در حوزه تولید دستگاه‌های برش CNC، شرکت نگار کانی فوم آساک در حوزه تولید عایق‌های نسوز، شرکت کارن افراز در حوزه تولید کانکتور و شرکت اتوماسیون اداری حسیب در زمینه طراحی و ساخت سامانه مدیریت جامع منابع و مصارف بازدید کردند.
 
در بازدید مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی از پارک علم و فناوری خراسان، تفاهم‌نامه‌ای به منظور معرفی دستاورد‌های علمی و فناوری و همچنین معرفی نخبگان علمی و فناوری استان بین صدا و سیمای خراسان رضوی و پارک علم و فناوری استان به امضا رسید.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

توسعه پارک های علم و فناوری از دستاوردهای مهم نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.