سطح جاده‌های کردستان لغزنده است/رانندگان زنجیر چرخ داشته باشند

فرمانده پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه سطح جاده‌های این استان به علت تداوم بارش برف، باران و برودت هوا لغزنده است،گفت: رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری  فرمانده پلیس راه کردستان گفت: بیشتر محور‌های این استان شاهد بارش باران و برف بوده که این پدیده‌ها موجب لغزندگی در سطح جاده‌ها شده است.

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی بعد از ظهر امروز افرایش برودت هوا و در برخی نقاط نیز تداوم بارش برف پیش بینی شده است از این رو انتظار می‌رود شهروندان از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

فرمانده پلیس راه کردستان از رانندگانی که قصد تردد از محورهای برف گیر و کوهستانی استان  را دارند خواست تا تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند. 

دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: اکنون محور‌های مختلف استان شامل مریوان - سقز، سنندج - مریوان - مرزباشماق، دیواندره - سقز، بیجار - دیواندره و سروآباد - اورامان، سقز - بانه شاهد بارش برف است.

وی  افزود: بارش برف در گردنه‌های استان از جمله صلوات آباد و تودارملی از شدت بیشتری برخوردار بوده و مه گرفتگی نیز باعث کاهش دید در آن‌ها شده است.

 زندی گفت: وزش باد و بروز کولاک از دیگر پدیده‌های موجود در جاده‌های این استان که در محور‌های روستایی بیشتر از نقاط دیگر است.

انتهای پیام/م

بارش برف وباران در محورهای مواصلاتی  کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار