جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت:ایران فرش قرمز زیرپای مقامات آمریکایی پهن نمی‌کند، آنان در مرز نابودی قرار گرفته‌اند.

ایران فرش قرمز زیرپای مقامات آمریکایی پهن نمی‌کند/ملت ایران عزت خود را با دلار عوض نمی‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار حسین سلامی  در یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای رودبست با بیان اینکه امنیت امروز کشور ارمغان شهدا و جهاد و شهادت لباس عزت ماست گفت: ایران فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند زیرا آمریکا در مرز زوال و انزوا است.

وی اظهار داشت: شهدا حقایقی زنده در عالم هستی هستند که توفیق ارتزاق بی‌واسطه در محضر حق را یافته‌اند و روح شهادت، جهاد، ایستادگی، مقاومت، صبر، توکل و ثبات قدم که تجلی‌بخش ایمان حقیقی‌ست همچنان در جامعه جاری است.

سردار سلامی اظهار داشت: امنیت امروز کشور ما، ارمغان و هدیه شهدای ماست. دشمن آمده تا عزت را از ما بگیرد و ما را ذلیل کند، استقلال ما را بگیرد و نور اسلام را خاموش کند اما شهدا نور الهی را کامل و دشمنان را مایوس کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ما جز شهادت نمی‌توانستیم بر دشمنانمان پیروز شویم افزود: آنها در ظاهر بسیار قوی‌تر بودند اما شهیدان، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ولی‌فقیه ما مفهومی از قدرت را عرضه کردند که برای دشمن ناشناس بود. آن قدرت، ایمان بود.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین آزمایش برای ملت ایران رخ داد، چراکه همه دشمنان اسلام دست در دست هم دادند تا طلوع خورشید اسلام را مهار کنند اما نتوانستند چون خدا با ما بود.

سردار سلامی با بیان اینکه جهاد و شهادت لباس عزت ماست و اگر نجنگیده بودیم و خانواده شهدا صبر نکرده بودند، ما ده‌ها بار از دشمن شکست خورده بودیم تصریح کرد:قبل از انقلاب وابستگی به آمریکا را تجربه کردیم و دیدیم آن مخروبه ویرانه‌ای را که دین و دنیای ما را آتش می‌زد و زمانی که انقلاب اسلامی ظهور کرد، عزیز شدیم و خودمان کشورمان را ساختیم که این ارمغان شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: ایران تنها کشوری است که فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند و هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به آن را ندارد و آمریکا غلط می‌کند فکر کند می‌تواند رزق ما را دهد، آمریکا اگر می‌تواند ۵۰ میلیون مردم گرسنه خود را سیر کند.

سردار سلامی یادآور شد: امروز دیدیم آمریکا در گوشه‌ای از سوریه هم دوام نیاورد و به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما هزینه کرد اما چیزی به دست نیاورد و این نشان می دهد آمریکا از مسلمانان و ملت ایران می‌ترسد. خداوند در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت را نقش می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه افزود: سال‌ها فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا ایران را مهار کنند اما امروز این آمریکاست که در مرز زوال و انزوا قرار گرفته و مهار شده است و آنها که پیش‌بینی می‌کردند ملت ایران ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، در ۲۲ بهمن خواهند دید که این ملت ایستاده است و عزت خود را با دلار عوض نمی‌کند.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلامی به بابلسر

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
سردار وظیفه دفاع از امنیت و ناموس کشور داره. وضع اقتصادی را از کس دیگر بخواین هر کسی وظیفه خودش انجام میده. مگه مذاکره نکردیم چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۸ دی ۱۳۹۷
تو سایه این همه امنیت اختلاس هست. سردار عزیز به جای تهدید این و آن کمی بفکر اوضاع مردم باشید. کم کم داریم از مواد غذایی قهر می کنیم .شما میگید همه چیز تو کشور داریم بله داریم اما بفهمید گرون هست مردم توان خرید ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۷
دردمند نیستی که. سردار

ببینید مردم دارن چی میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۸ دی ۱۳۹۷
عزیز من کارمندم حتی ارثیه پدرم که خونه ای قدیمی از زمان قدیم بوده فروختم که امسال توی کرمان خونه و ماشین بخرم الان با این ارزشی که برای ریال دارین تثبیت میکنین فقط بتونم حداکثر برا یه سال دیگه خونه ای رهن کنم. چقدر میتونم جلوی زن و بچه ام خجالت بکشم متاسفانه در مسئولین کلان هم اراده ای برای تغییرات اساسی دیده نمیشه خواهش میکنم فکری اساسی برا مردم بشه. چرا حتماُ باید با زجر و مقاومت زندگی کنیم من یکی حاضرم بمیرم یا درست زندگی کنم
United States of America
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
بهتره به فکر مشکلات خودمون و سیر کردن گرسنه های خودمون باشیم تا گرسنه های شیطان بزرگ ومشکلات اونا فقر مادر تمام بدبختی هاست وقتی گرسنه هستی فکرت به هیچ جا نمیرسه ا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۷
قرار نیست با رابطه برقرار کردن با غرب مشکلات ما حل بشه.مشکلات ما ناشی از مدیریت غرب زده وفشل هست.غیرت جهادی لازمه تا ایران آبادتر بشه که اونروز هم بزودی میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۲۸ دی ۱۳۹۷
چه خبر از ما جوونا داری.اجاره مسکن نابود کنندس
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۰۱:۳۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
مرگ.برامریکاشیطان. .مرگ.بر امریکا. خبیث.مرگ.بر امریکا.لانه.فسادهای جهان.مرگ.بر.آمریکای.درحال.فروپاشی.
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۰:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
متأسفم از اینکه آمریکایی ها هنوز ملت ایران را نشناخته اند و 40 سال ناکامی آنها را سر عقل نیاورده است و درک نمی کنند که برای ملت ایران عزت با هیچ چیز دیگر قابل معامله نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۸ دی ۱۳۹۷
ملت ایران عزت خود را با یک سری دزد بی حیای پر روی وطن فروش عوض نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۸ دی ۱۳۹۷
سردار اینگونه ادبیات در شان ملت بزرگ ایرانی اسلامی نیست !! هروقت از مردم آمریکا دلار و ۰۰۰۰ می شود مردم و ملت را با دلار و مادیات مقایسه میکنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
االبته گرونی ،فقر،بیکاری این چیزاکه واسه شما مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
امریکا از ۳۵۰ میلیون اگه ۵۰ میلیون فقیر باشه ما هممون به غیر از ۱۰ درصد فقیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
برای راحتی زندگی مردم باید با کل دنیا ارتباط داشت.
Netherlands
ناشناس
۰۴:۳۲ ۲۸ دی ۱۳۹۷
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
مردم عوض نمیکنند ولی برخی مسئولین عوض میکنند

خیلی ها و خیلی خیلی ها که ادعای مبارزه و مرگ بر آمریکا گفتن رو دارند تو خونه هاشون انواع و اقسام اجناس برند USA وجود داره
مدارکشونو تو همونجا میگیرن
ماشین های داخلی سوار نمیشن و مردم رو سفارش به سوار شدن به ارابه های مرگ داخلی میکنن
بچه ها و نوادگان اونا همون جا زندگی میکنن
از قیمت نون ، گوشت ، خوراک و مسکن و ..... اطلاعی ندارند و یا اظهار اطلاع میکنن یا میدونن و به خیالشون نیست و یا به خیالشون هست و کاری نمیکنن

اگر کسی باید به ایرانی بودنش افتخار کنه اون ملت غیور ایران هستن ک زیر فشاراند نه امثال مسئولین و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
مسیولین که فشاری تحمل نمی کنی بدبخت مردم دارن عذاب می‌کشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
مسیولین گشنگی نکشیدند جلوی صاحب خانه خم نشدند جلوی زنو بچه خجالت زده نشدند اگر اینها رو که درد مردم است را تجربه می‌کردند درست عمل می‌کردند در سیاست خارجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
تبادل نظر با آنها خیلی راهگشا میباشد مخالفان دولت ایران مشاورین مقامات آمریکایی هستند بخاطر تودهنی به اینها هم که شده باید جای پای خود را در دنیا محکم کنیم خدا رحمت کند مرحوم هاشمی رفسنجانی را