رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: کلاه‌برداران میلیاردی توسط پلیس آگاهی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و در این راستا دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ رضا بینقی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در پی شکایت چند شهروند در خصوص اینکه افرادی با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند پرونده قضایی مرتبط تشکیل شد.

 وی اضافه کرد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد،در تهران با راه‌اندازی موسسه بدون مجوز، مشغول فعالیت اقتصادی در امور واردات، صادرات و تبادلات ارزی هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان بابیان اینکه این دو نفر از طریق فضای مجازی افراد را طعمه خود قرار می‌دادند، ابراز داشت: این کلاهبرداران با دریافت مبلغی می‌خواستند تا مشکلات ارزی مردم را با کشورهای مختلف رفع کنند که شناسایی شدند.

سرهنگ بینقی بابیان اینکه این دو متهم از ۱۱ شهروند کلاهبرداری کرده بودند، تصریح کرد: مبلغی که از این افراد کلاه‌برداری شد هفت میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال است که به‌موقع شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه متهمان میلیاردی توسط پلیس آگاهی استان مورد شناسایی قرار گرفتند، گفت: در این راستا دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام / گ

شناسایی کلاهبرداران میلیاردی در سمنان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.