رئیس فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان مهریز گفت: مسابقه جام باشگاه‌های کتاب با حضور ۱۱۰شرکت کننده در این شهرستان امروز آغاز شد.

 محمد حسن زارعیان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد   از برگزاری مسابقه جام باشگاه‌های کتاب با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در این شهرستان خبر داد و گفت: جام باشگاه‌های کتاب در چهار مقطع کودکان، دانش آموزان کلاس اول تا سوم ابتدایی، کلاس چهارم الی ششم ابتدایی و دانش آموزان کلاس‌های هفتم الی یازدهم برگزار می‌شود.

 زارعیان با اشاره به اینکه ۱۱۰ جام باشگاه‌های کتاب در سامانه اداره ارشاد مهریز ثبت شده است، افزود: تعداد اعضای هر جام باشگاه کتابخوانی ۱۲ نفر است که در شهرستان هزار و ۳۲۰ نفر در جام باشگاه‌های کتاب از شهرستان مهریز حضور دارند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در جام باشگاه کتابخوانی از مهد کودک، موسسات قرآنی، مدارس، کتابخانه‌های عمومی، کانون فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارئه تخفیف ۵۰ درصد خرید کتاب ویژه اعضای جام باشگاه از طریق برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه شرکت کنندگان در این جام است.

زارعیان افزود: در این مسابقه شرکت کنندگان کتاب‌های خریداری شده از این نمایشگاه را معرفی و علت برتری و انتخاب خود را باز گو می‌کنند و در صورت کسب رای لازم را از هیئت داوران به مرحله استانی و سپس کشوری راه می یابد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ادامه داد: جام باشگاه‌های کتاب در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نهایت به پنج نفر از برگزیدگان کشوری جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

گفتنی است:  این جام از ۳۰دی ماه شروع به فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ی

مسابقه جام باشگاه‌های کتابخوانی در مهریز آغاز  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار