معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان از افزایش کمک‌های مردم در مراکز نیکوکاری استان خبر داد.

مهرداد تاجیک معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: کمک‌های مردمی درمراکز نیکوکاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی افزود: مردم نوع‌دوست هرمزگان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه امسال به مراکز نیکوکاری در استان کمک کردند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اما م خمینی استان هرمزگان گفت: این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.
تاجیک افزود: بیش از ۱۵۷ هزار نیازمند واقعی از سوی مراکز نیکوکاری در محلات شناسایی‌شده است که خدمات ویژه‌ای به این افراد در عرصه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی و معیشتی ارائه می‌شود.
وی گفت: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلی از سال ١٣٩٢ به‌صورت محله محور در استان آغاز به کارکردند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اما م خمینی استان هرمزگان گفت: ۳۵ مرکز نیکوکاری به نیازمندان استان خدمت‌رسانی می‌کنند.
تاجیک افزود: این مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و باهدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد.
وی افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری مهم‌ترین هدف ایجاد مراکز نیکوکاری است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، اما م خمینی استان هرمزگان گفت: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و بین نیازمندان با حفظ عزت‌نفس و کرامت آن‌ها توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ر


نهادینه‌سازی فرهنگ نیکوکاری با ایجاد مراکز نیکوکاری

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.