مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه دانش افزایی معماری نوین تدریس با شرکت ۱۳۲ آموزگار دوره ابتدایی در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: معلم و دانش آموز ۲ کلیدواژه اصلی در نظام تعلیم و تربیت هستند که موجب تحولات عمیق و بنیادین آموزشی و پرورشی در مدارس می‌شوند.

وی افزود: آینده دانش آموزان وابسته به نحوه و محتوی آموزش‌های امروز است و کلاس درس به عنوان مهمترین جایگاه آموزشی و تربیتی دانش آموزان، در اختیار معلم قرار دارد و اینکه چگونه مسیر زندگی علمی و فرهنگی دانش آموزان مشخص شود، در همین مکان و فضا شکل می‌گیرد.

عبدی پور با اشاره به تغییرات رفتاری و عملکردی دانش آموزان در عصر حاضر عنوان کرد: روش‌های فعال یاددهی یادگیری در تعمیق و پایداری آموخته‌های دانش آموزان موثر بوده و می‌تواند با توجه به استعداد‌ها و توانایی‌های دانش آموزان سبب علاقمندی، انگیزه برای آموختن و تقویت مهارت‌ها در آنان شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: طراحی آموزشی و معماری نوین تدریس از روش‌های مهم و اثر گذاری است که با اجرای آن می‌توان تحرک، پویایی، نشاط و انگیزه را در بین معلمان و دانش آموزان به وجود آورد.

وی با اشاره به اهمیت توانمند سازی معلمان و ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش آموزان، بیان داشت: در این راستا کارگاه دانش افزایی معماری نوین تدریس ویژه معلمان مقطع ابتدایی در شهرستان بهبهان برگزار شد.

عبدی پور اضافه کرد: ۱۳۲ آموزگار مقطع ابتدایی مدارس شهرستان بهبهان در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: ساختار‌ها و هنجار‌های کلاس درس، شیوه‌ها و الگو‌های ارتباطی، جریان طبیعی تدریس، راهکار‌های مدیریت کلاسی، گام‌های تهیه طرح درس و وسایل و رسانه‌های آموزشی را می‌توان از مباحث مهم این کارگاه دانش افزایی نام برد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.