مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به یک نهاد فرهنگی تبدیل می‌شود.

تبدیل شدن  آموزش و پرورش به یک نهاد فرهنگیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قاسم علی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست نمایندگان دوره نهم مجلس و منتخبین شورای دانش آموزی گفت: در این سند آموزش و پرورش از حالت آموزش خارج و به سمت مسائل فرهنگی، پرورشی، مهارتی و شناسایی استعداد‌ها در کنار آموزش حرکت می‌کند.

وی افزود: تربیت اخلاقی فرهنگی عبادی، تربیت اجتماعی سیاسی، تربیت هنری و زیبایی شناسی، تربیت بدنی، بهداشت و سلامت، تربیت اقتصادی و تربیت آموزشی و فن آوری از اهداف مهم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: در ۷ هزار و ۴۵۸ مدرسه استان شورای دانش آموزی داریم و ۸۷۰ هزار دانش آموز در انتخابات شرکت کردند که از این تعداد ۶۷ هزار نفر منتخب دانش آموزان مدارس خود شدند.

خدابنده افزود: نمایندگان و شورا‌ها تجلی گاه خاص اراده مردم و جامعه هستند و شورای دانش آموزی هم برخاسته از دل دانش آموزان است.

در این دیدار منتخبین و اعضاء شورای دانش آموزی هم مشکلات مدارس منطقه خود را با مدیر کل آموزش و پرورش در میان گذاشتند و برای رفع مشکلات راهکار و پیشنهاد‌هایی ارائه دادند.

انتهای پیام// ف. م
 
 

برگزاری نشست نمایندگان دوره نهم مجلس و منتخبین شورای دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.