فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:قاچاقچی مواد مخدر که با پول شویی قصد انتقال ۱۰۰ میلیارد ریال از عواید مواد مخدر را داشت دستگیر شد.

سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،با بیان اینکه با اطلاع از مراجع قضایی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به اتهام حمل مواد مخدر در زندان به سر می‌برد، گفت: این فرد دارای اموال و دارایی‌های بسیاری بوده و این در حالی است که هیچ فعالیت اقتصادی انجام نداده و موضوع توسط مأموران پیگیری شد.

وی افزود: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچی دستگیر شده به نظر می‌رسید این اموال از راه قاچاق مواد مخدر حاصل شده که دستورات لازم در جهت شناسایی این اموال به مأموران ابلاغ شد.

سردار شجاع گفت: با بهره گیری از امکانات و استعلامات لازم و بررسی حساب متهم و نزدیکان وی مأموران چندین حساب متهم با تراکنش‌های بالا را شناسایی کردند که تمامی این حساب‌ها و وجوه به صورت کارت به کارت واریز و برداشت شده و در یک لحظه در چندین حساب جابه جا و منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران با بررسی دقیق‌تر حساب‌ها و کارت‌های کشف شده متهم به این نتیجه رسیدند تمامی این حساب‌ها در اختیار متهم بوده است.

وی گفت: در ادامه بررسی این پرونده تعداد ۴ باب منزل در شهرستان‌های زاهدان، بابل، مشهد به نام متهم و همسرش کشف شد.

سردار شجاع افزود: اموال و دارایی متهم به مراجع قضایی ارسال و اموال توقیف شد.
انتهای پیام/غ

۱۰ میلیارد تومان عواید نامشروع حاصل از مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.