مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از اجرای طرح‌های پیشرفت و آبادانی در چهار دهستان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ شجاع مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح‌های پیشرفت و آبادانی در کشور در دو هزار و ۸۰۰ نقطه انجام می‌شود، گفت: برای اجرای طرح‌های پیشرفت و آبادانی محروم‌ترین نقاط با ضریب محرومیت هشت انتخاب شده است.
وی افزود: چهار دهستان مذکور در قالب ۸۰ روستااست که در آن ۴۰ هزار نفر جمعیت ساکن هستند.
شجاع افزود: این روستا‌ها شامل روستای شیرین سو در شهرستان مانه و سملقان، روستای گیفان در بجنورد و راستقان و حصارچه در شهرستان راز و جرگلان واقع شده اند.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های پیشرفت و آبادانی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی، سلامت و معیشت و اقتصادی انجام می‌شود، اظهار کرد: در این طرح به مسائلی هم، چون مسائل تربیتی، معرفی توحید، خودباوری، تحول و تحکیم خانواده پرداخته می‌شود.
سرهنگ شجاع گفت: هم اکنون یک باب مدرسه در روستای شیرین سو در حال ساخت است و مرمت و بازسازی ۱۶ مدرسه دیگر را نیز در دستور کار قرار گرفته است.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی به حوزه سلامت نیز اشاره کرد و افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با موضوع طب سنتی و ایرانی اسلامی در روستا‌های مذکور حضور پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه طرح‌های مذکور با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، سپاه و مردم انجام می‌شود، گفت: با کمک بخش‌های مذکور موفق به هزینه کرد پنج میلیارد تومان در قالب حدود ۸۴ پروژه شدیم.
وی مهمترین نیاز برای اجرای پروژه‌های پیشرفت و آبادانی را مشارکت بیشتر مردم و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد.
انتهای پیام/ط


اجرایی شدن طرح‌های پیشرفت و آبادانی در کشور در دو هزار و ۸۰۰ نقطه

برچسب ها: سپاه ، طرح های پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.