۳ هزارو ۷۲۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، کارگشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان با اعتباری بالغ از ۱۵ میلیاردو ۶۱۵ میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

وی در ادامه از پرداخت سه هزارو ۷۲۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال، کار گشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد وافزود: از این تعداد سه هزار و ۱۳۴ فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان بامبلغ ۸ میلیاردو ۹۳۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط صندوق امداد ولایت اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال ۴۴۶ فرصت شغلی جدبد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیاردو ۵۵۶ ومیلیون تومان نیز به افراد مستعد ونیازمند ایجاد شده است.

صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن وساختمان نیز اشاره کردوگفت: از ابتدای سال جاری ۱۳۶ فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۶۲ میلیون تومان، و ۹ موردهم اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ ۵۹ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه همه کار‌های ما باید رضایتمندی جامعه هدف را به دنبال داشته باشد گفت: اگر در انجام کار‌ها دقت لازم صورت بگیرد وبه موضوعات منصفانه نگاه شود نارضایتی پیش نمی‌اید وسطح سلامت اداری نیز بالا رفته خود کنترلی حاصل می‌شود در نتیجه با ید انقلابی فکر کرد وبا بصیرت اقدام نمود.

مدیر کل کمیته امداد استان به تلاش مصاعف برای تحقق برنامه‌ها تاکید کردو افزود:باید از ظرفیت‌های درون وبرون سازمانی برای ایجاد طرح‌های نو وخلاقانه استفاده کنیم وبه برنامه‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

صفری با تاکید براینکه در شرایط فعلی بایستی اقدام جهادی صورت گیرد وبا برنامه ریزی صحیح تا فرصت باقی مانده اعتبارات تخصیصی به موقع ومناسب هزینه شده واز رسوب اعتبارات جلوگیری شودودقت شود افراد غیر مستحق جای افراد مستحق را نگیردو مدیریت باید مبتنی بر ارتقاء بهره وری باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان ضمن تشکر از مودیان مبلغین وموثران زکات شهرستان گفت: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان زنجان دعوت می‌کنیم با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در صندوق امداد ولایت استان در رفع مشکلات و کمک به نیازمندان سهیم باشند.


انتهای پیام/ ک


پرداخت سه هزارو ۷۲۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال به مددجویان کمیته امداد زنجان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.