نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی و نمایشگاه صنعت دام و طیور برای اولین بار در گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی و نمایشگاه صنعت دام و طیور ظهر سه شنبه و باحضور معاون استاندار گلستان، مدیران، روسای واحد‌ها و کارشناسان جهادکشاورزی برخی شهرستان‌های شرق گلستان آغاز شد.

عبدالقدیر کریمی افزود: ۴۲ شرکت تولیدی داخلی از ۹ استان و نمایندگی فروش چهار کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

کریمی ادامه داد: این ۴۲ شرکت تولید کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، مرکزی، کردستان، همدان، تهران، مازندران، البرز و گلستان و نمایندگی فروش چهار شرکت خارجی از کشور‌های ایتالیا، اسپانیا، چین و کره جنوبی هستند.

وی ادامه داد:از امروز تا پنجم بهمن، هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ این نمایشگاه دایر است و کشاورزان می‌توانند اداوات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و دامپروری شرق گلستان و این شهرستان از نیاز‌های ضروری منطقه است.

عبدالقدیر کریمی گفت: گنبدکاووس به تنهایی با ۱۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی، چهار هزار هکتار باغ، دو هزار هکتار مرزعه پرورش ماهی، ۴۴۰ هزار راس دام سبک و سنگین و نیز پنج هزار دستگاه ماشین آلات و ادوات بخش کشاورزی از شهرستان‌های مهم در تولیدات کشاورزی است.

انتهای پیام/ح
 


نمایشگاه ادوات کشاورزی در گنبدکاووس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.