کودکان و نوجوانان خوزستانی با کسب ۷ رتبه برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر در هفتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درخشیدند.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کودکان و نوجوانان خوزستانی با کسب ۷ رتبه برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر در هفتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درخشیدند.

کسب 7 رتبه برتر دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» توسط کودکان و نوجوانان خوزستانی

وی افزود: در رشته نقاشی که در ۴ گروه سنی (۴ تا ۶)، (۷‌تا ۹)، (۱۰ تا ۱۲) و (۱۳ تا ۱۸) سال برگزار شد، بهار سلطان‌پور عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان در گروه سنی (۱۳ تا ۱۸) سال عنوان برگزیده اول را کسب کرد.

کیانی بیان داشت: در این رشته، در گروه سنی (۴ تا ۶)، آوا مقدسیان عضو مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان و یاسمین حاجیان عضو مرکز فرهنگی هنری کانون اهواز موفق به کسب دیپلم افتخار این رویداد هنری شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: لونا اسماعیلی عضو ۸ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان نیز در گروه سنی (۷‌تا ۹) این دوره از دوسالانه هنر‌های تجسمی آفرینش لوح تقدیر دریافت کرد.

کسب 7 رتبه برتر دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» توسط کودکان و نوجوانان خوزستانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اذعان داشت: مبینا پادام، کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان در رشته‌ی خوش‌نویسی در گروه سنی (۷‌تا ۹) سال برگزیده‌ی دوم این رویداد هنری شد.

وحید کیانی در ادامه افزود: همچنین در این رشته، مهدیه جبینی و عاطفه کرد زنگنه ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز به ترتیب موفق به کسب دیپلم افتخار و لوح تقدیر رشته‌ی خوش‌نویسی در گروه سنی (۱۳ تا ۱۸) را کسب کردند.

گفتنی است؛ بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنر‌های تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند. تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کسب 7 رتبه برتر دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» توسط کودکان و نوجوانان خوزستانی

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان خوزستانی در مسابقات فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار