اخبار جدید از پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 منتشر شده که نحوه عرضه مدل 5G و ویژگی جدید دوربین در این سری را توضیح می‌دهد.

اطلاعات جدید گلکسی S10 از نحوه عرضه فناوری 5G روی این گوشی خبر می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچه به معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ "Galaxy S10" در بیستم فوریه نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از این مدل منتشر می‌شود. طبق اطلاعات جدید به دست آمده انتظار می‌رود مدل 5G سامسونگ گلکسی اس ۱۰ برای اولین بار در آمریکا عرضه شود. دلیل این کار فراهم بودن بستر استفاده از فناوری 5G در این کشور است، برخی از شرکت‌های مطرح این کشور مانند Verizon زیرساخت‌های استفاده از فناوری 5G را بوجود آورده اند تا کاربران آن‌ها بتوانند از این فناوری استفاده کنند. البته گلکسی اس ۱۰ مجهز به 5G قطعا در کشور‌های دیگر عرضه خواهد شد، اما منطقی است که عرضه این مدل در ابتدا در کشور‌هایی صورت بگیرد که خریداران آن کشور بتوانند از مزایای فناوری 5G بهره‌مند شوند.

به دلیل فراهم نبودن ساختار‌های 5G در کشور‌های دیگر شاید از این مدل استقبال زیادی به عمل نیاید. در هر صورت مدل 5G گلکسی S10 قیمت بالایی خواهد داشت واین تنها به دلیل مجهز بودن به فناوری 5G نیست، یکی از شایعاتی که در مورد مشخصات Galaxy S10 منتشر شده وجود حداقل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را نشان می‌دهد، همچنین استفاده از نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی، دوربین چهارگانه در پشت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تائید شده که به همراه فناوری 5G قیمت نهایی این مدل را افزایش می‌دهند.

اطلاعات جدید گلکسی S10 از نحوه عرضه فناوری 5G روی این گوشی خبر می‌دهد

اما جدا از فناوری 5G و قیمت نهایی Galaxy S10، گفته شده که سامسونگ در این مدل از صفحه Infinity-O جدید خود استفاده کرده است، این بدان معنا است که دوربین سلفی در یک حفره در گوشه صفحه نمایش جای داده شده و نمایشگر هیچ بریدگی نخواهد داشت. همچنین در مدل گلکسی اس ۱۰ پلاس احتمال وجود دوربین سلفی دوگانه وجود دارد که در آن صورت در صفحه نمایش شاهد حضور دو حفره کنار هم برای دوربین سلفی خواهیم بود.

اولین مدل سامسونگ که از این صفحه نمایش استفاده کرده، گلکسی A8s مدل ۲۰۱۹ است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که سامسونگ برای نمایشگر‌های Infinity-O خود استفاده کرده قابلیت وارد شدن به بخش دوربین با کشیدن انگشت (swipe) رو نمایشگر، نزدیک حفره دوربین سلفی است. (ویدئو بالا) این ویژگی در Galaxy A8s مورد استفاده قرار گرفت و حالا یکی از کاربران در فضای مجازی فاش کرده که پرچم داران بعنی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس نیز به این ویژگی مجهز می‌شوند.

البته یک تفاوت در این حالت وجود دارد، دوربین سلفی گلکسی A8s همانطور که در ویدئو مشخص است در بالا سمت چپ صفحه جای گذاری شده، اما دوربین سلفی سری Galaxy S10۰ در بالا سمت راست صفحه طراحی شده است. انتظار می‌رود ویژگی‌های دیگری مانند وارد شدن به بخش دوربین به این شکل در هنگام اجرای برنامه‌های دیگر یا گرفتن عکس با دوبار لمس صفحه نمایش نیز در این مدل وجود داشت باشد.


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

عرضه فناوری 5G برای گوشی گلکسی S10

برچسب ها: فناوری ، گلکسی ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار