مدیریت صندوق بازنشستگی کردستان در بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش رتبه اول را کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز پنجشنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری، از مدیریت و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان که در بررسی و صدور احکام بازنشستگان سال‌جاری همکاری داشتند و از سوی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارتخانه آموزش و پرورش بعنوان استان برتر در بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی انتخاب شده بود، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

محمد احمدی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان در این نشست گفت: بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش استان با همکاری و همراهی کارشناسان در امور اداری، کارگزینی و بازنشستگی انجام شده که جا دارد از همکاری همه جانبه این عزیزان تشکر نمایم.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان درادامه این نشست با بیان اینکه حساس‌ترین، پردردسرترین و پرچالشترین حوزه آموزش و پرورش، بخش امور اداری است، گفت: بخش امور اداری و استخدام آموزش و پرورش با چالش‌های زیادی مواجه است.
رشید قربانی افزود:بررسی پرونده بازنشستگان بسیار مهم است و مسئولین امور اداری باید حرفه‌ای به موضوع بازنشستگی نگاه کنند و افراد باتجربه و توانمند باید در این حوزه فعالیت کنند.

وی در پایان تجلیل از مسئولین امور اداری و دست‌اندرکاران صدور احکام بازنشستگی در طول سال تحصیلی جاری، برگزاری کارگاه آموزشی بازنشستگی با مدیریت صندوق بازنشستگی استان و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولین امور اداری شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

گفتنی است بعد از این نشست کارگاه تخصصی و کاربردی قوانین و مقررات بازنشستگی جهت مسئولین و کارشناسان امور بازنشستگی اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه تخصصی و کاربردی قوانین و مقررات بازنشستگی در سنندج

برچسب ها: بازنشستگان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.