۱۳۱ طرح همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان نهبندان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،کریمان خراسانی فرماندار نهبندان درجلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر گفت: امسال در این ایام  ۱۳۱ طرح با  اعتبار ۳۹ میلیاردو ۳۸۴ میلون تومان به بهره برداری می رسد.

وی  با بیان اینکه حدود ۹۸ درصد از جمعیت شهرستان  از این طرحها بهره مند خواهند شد، افزود: با افتتاح این طرحها  ۴۵ هزار نفر جمعیت شهرستان شامل ۱۳ هزار خانوار، ۵۲ روستا از این خدمات بهره مند شده و برای ۵۱ نفر اشتغال پایدار ایجاد می شود.


 کریمان خراسانی با تاکید بر حضور فعال بانوان تمامی دستگاههای اجرایی در برنامه های فرهنگی شهرستان، گفت: تمامی مسئولان ادارات شهرستان قبل از فرا رسیدن دهه فجر و بعد از دهه فجر حتی اگر برنامه ای هم نداشته باشند شهرستان را ترک نکنند.

امام جمعه نهبندان هم در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت :بهترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی این ایام است و هیچ روزی به بزرگی و عظمت این ایام نیست چون تاثیر گذاری خودش را در سرنوشت انسان‌ها گذاشته است.

حجت‌الاسلام خزاعی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر ، افزود: همه وظیفه داریم تا در تمام بخش‌ها و مراسمها همچون جشن های فرهنگی، بهره برداری و کلنگ زنی ازطرحها دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.

انتهای پیام / ط ا

ایجاد  اشتغال پایدار با بهره برداری از طرح های دهه فجر 

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.