همه ظرفیت‌های انقلاب و مردم باید در اختیار دولت قرار گیرد/ولایت مداری از ویژگی یک هویت انقلابی استمعاون وزیر دفاع گفت: امروز باید همه ظرفیت‌های انقلاب و مردم برای تحقق این مهم در اختیار دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار رضا طلایی نیک معاون وزیر دفاع در اجتماع بزرگ انقلابیون شهرستان مهدیشهر گفت: فرد انقلابی باید مدافع مردم و حقوق شهروندی باشد، جوهره ایمان، ولایت مداری، خط و مشی مردمی و منش انقلابی از ویژگی یک هویت انقلابی است.

وی در ادامه افزود:امروز اقتدار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایران در منطقه و جهان محسوب می شود و باید خودمان را از لحاظ اقتصادی نیز قوی‌تر کنیم، زیرا امروز بیش از هر زمان باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق شعار سال مدنظر معظم له توجه داشته باشیم تا بتوانیم شاهد توسعه اقتصادی کشور باشیم.

سرا طلایی نیک تصریح کرد: دولت نباید تنها باشد و همه ظرفیت‌های انقلاب و مردم باید در اختیار دولت قرار گیرد تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند اجرا شود. اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در اولویت است.

انتهای پیام / گ

حضور معاون وزیر دفاع در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.