معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: امیدواریم به زودی قطب خودروسازی کشور شویم.

نوید آینده روشن صنعت خودروسازی در استان مرکزیسعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: همانگونه که استان مرکزی قطب قطعه سازی در صنایع خودرو است، امیدواریم به زودی بتوانیم به قطب خودروسازی کشور هم تبدل شویم.

فرخی افزود: با توجه به اینکه چند واحد فعال خودروسازی در استان مرکزی، شهر ساوه فعالیت دارند، چند واحد جدید خودروسازی نیز به زودی در این شهر افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: استان مرکزی قطعا یکی از بااهمیت‌ترین استان‌ها در حوزه قطعه سازی خودرو است و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی خودرو و قطعات یدکی می تواند پلی برای به دست آوردن بازار‌های جهانی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: ما در نمایشگاه بین الملی استان مرکزی همیشه شاهد برگزاری نمایشگاه‌های خوبی هستیم که دست آورد‌ها و توانایی‌های استان را نشان می دهد و با توجه به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها باعث رونق اقتصادی بیشتر در استان می شود قطعا توسعه نمایشگاه‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استان مرکزی قطب تولید قطعات خودرو در کشور است و تاکنون نمایشگاه‌های زیادی در این زمینه برپا کرده است.

هفته گذشته نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی با حضور تولیدکنندگان قطعات یدکی از استان‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در اراک برگزار وآخرین دستاورد‌های صنعت خودروسازی به نمایش درآمده اند.

انتهای پیام / ج

نوید معاون اقتصادی استاندار مرکزی در ضمینه خودرو سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.