حماس: هرکس بخواهد از فداکاری‌های ما سوء استفاده کند سرنوشتش مرگ است

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که هرکس بخواهد از فداکاری‌های این جنبش سوء استفاده کند سرنوشتش مرگ است.

حماس: هرکس بخواهد از فداکاری‌های ما سوء استفاده کند سرنوشتش مرگ استبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اعلام اینکه مقاومت هیچ گونه تهدیدی را نمی‌پذیرد به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: هر کس بخواهد از فداکاری‌های ما سوء استفاده کند سرنوشتش شکسته شدن گردنش و مرگ است.

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد: راهیپیمایی‌های بازگشت خودش را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و به زودی به نتیجه خود یعنی شکستن محاصره نوار غزه دست می‌یابد.

العاروری گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است حوادثی را در نوار غزه به وجود آورد که هرگونه توافقنامه‌ای را به شکست منتهی می‌کند و جنبش حماس تاکنون هیچ گونه توافقنامه صلح یا آتش‌بس دائم با رژیم صهیونیستی امضا نکرده است.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو در یک تنگنای شخصی شدیدی به دام افتاده است و انتقال سفارت آمریکا به قدس اقدامی خطرساز است که باید مردم با آن مقابله کنند.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه عقب نشینی نیرو‌های رژیم صهیونیستی از نوار غزه را نتیجه حملات جبهه مقاومت اعلام کرد.

وی از آمادگی جنبش حماس برای برگزاری انتخابات و تشکیل جبهه ملی با جضور سایر جنبش‌ها در نوار غزه خبر داد.

العاروری گفت: آماده هستیم با حضور نمایندگان از جنبش حماس، فتح و جهاد اسلامی انتخابات برگزار کنیم تا مردم رؤسای قوا را انتخاب کنند و با تشکیل شورای ملی و پایبندی به دستورات آن به وحدت ملی دست یابیم.

وی بر اهمیت برپایی نشستی فوق العاده با حضور رهبران گروه‌های فلسطینی با هدف رسیدن به راه حلی برای پایان دادن به اختلاف‌ها تاکید کرد.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان افزود: کسانی که در منطقه به دنبال تایید «معامله قرن» هستند بدانند که این معامله چشم اندازی صهیونیستی و ساخته شده از سوی دولت آمریکا است که هدفش حل و فصل قضیه فلسطین با معیار‌های اسرائیلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
میشه بفرمائید کدوم فدا کاری ؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار