سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان از برگزاری چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین کفعمی  سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان  اظهار داشت: چهارمین یادواره شهدای تکواندو از طرف فدراسیون تکواندو در اصفهان برگزار می‌شود، این مراسم در پایان بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان افزود: اصفهان از نظر تعداد شهدا در کشور سرآمد است و استان اصفهان 55 شهید تکواندو‌کار دارد که بیشترین تعداد در کشور است و از خانواده این شهدا در این مراسم تجلیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که تکواندو رشته رزمی و جوان‌مردی برای دفاع از کیان کشور است،گفت: بهترین چهره‌هایی که در زمان جنگ در تکواندو بودند به جبهه رفتند و شهید شدند که شهید علی قوچانی استاد 90 درصد اساتید تکواندوی حال حاضر کشور نیز یکی از آن‌ها است.

کفعمی در ادامه عنوان داشت: شهدا دین خودشان را به مملکت ادا کردند، از همین الان با خانواده شهدا در ارتباط هستیم و مهم است خانواده شهدا تکریم شوند.

سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان بیان داشت: سردار رحیم‌صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران این مراسم است، همچنین کتابی به عنوان یادبود این یادواره چاپ خواهد شد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: از همه تکواندو‌کاران و کمیته‌های مختلف دعوت می‌شود تا در این مراسم حضور پیدا کنند زیرا شهدا باید به همه از جمله جامعه ورزش معرفی شوند.

 چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو‌کار کشور و تجلیل از شهدای شاخص تکواندو‌کار اصفهان روز 30 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات نگین سپاهان‌شهر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهدای شاخص تکواندو‌کار در اصفهان

برچسب ها: شهدا ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.