۷۱۴نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای خواستار تصویب نشدن کنوانسیون‌های مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،متن مجمع تشخیص مانع تصویب کنوانسیون‌های ننگین FATF و CFT شودبیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که به امضای ۷۱۴نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم رسیده است بدین شرح است:

بسمه تعالی

از بیانات هوشمندانه و دلسوزانه و مواضع صریح و قاطع مراجع عظام تقلید حفظهم الله، آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی در جهت توجه به معیشت مردم عزیز و هشدار نسبت به تصویب کنوانسیون‌های استعماری و همچنین تذکر درباره مساله حساس حجاب و سالم سازی فضای مجازی به رئیس جمهور تشکر کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از این مواضع حکیمانه اعلام می‌داریم و توجه جدی رئیس جمهور محترم به نصایح به جا و خیرخواهانه مراجع عظیم الشان را خواستاریم.

مرجعیت شیعه همیشه سدی سترگ در دفاع از معارف اسلام ناب و زبانی گویا برای تبیین آموزه‌ها و احکام الهی بوده و همواره در برابر انحراف‌های فکری و عملی محکم و استوار ایستاده است. افتخار همیشگی علمای شیعه این بوده که در پاسداری از دین و معارف آن و دفاع از حقوق مردم هراسی به خود راه نداده‌اند.

انتهای پیام/ح

مجمع تشخیص مانع تصویب کنوانسیون‌های ننگین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار