پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی حمیدیه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین حیدری، معاون فرماندار حمیدیه گفت: امسال باید به دنیا ثابت کنیم که دولت و ملت همچون سدی منیع در برابر توطئه‌ها ایستاده و با تمام توان آماده حمایت از آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: تقارن دهه فجر با ایام فاطمه باید مورد توجه قرار گیرد و همه برنامه‌ها از نظر محتوا سنجیده و متناسب با شان والای صدیقه طاهره باشد کما اینکه تمامی برنامه‌های اعلام شده از طرف ارگان‌ها باید به نحو احسن برگزار شود و بازتاب رسانه‌ای داشته باشد.

احمد‌سواری، دبیر شورای فرهنگ عمومی حمیدیه بیان داشت: چنانچه نشست‌های شورا با جدیت برگزار شود، تاثیر تصمیم‌گیری آن را به وضوح می‌توانیم در شهرستان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: امسال سال بلوغ انقلاب مبارک اسلامی است، بلوغ این انقلاب بلوغ فکری است که نمود آن در اقتدار اقتصادی و نظامی و فرهنگی برای همه نمایان شده است که این دستاورد‌های بزرگ نیازمند جشن و شادی است، که متناسب با ایام سوگواری فاطمه طاهره برگزار خواهد شد.

 گفتنی است؛ پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام فاطمیه، با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

انتهای پیام/م

جلسه شورای فرهنگ عمومی حمیدیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.