فرماندار کهگیلویه بر همکاری اداره گاز با شهرداری‌ها برای رفع معارضات گاز رسانی به شهرهای قلعه ریسی و دیشموک تاکید کرد.

رفع معارضات گاز رسانی به شهرهای قلعه ریسی و دیشموکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، فرماندار کهگیلویه در جلسه تسهیل در گاز رسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک گفت: گاز رسانی به این بخش‌ها از مهمترین خواسته‌های مردم بود که مسوولان باید تلاش کنند تا این مهم به خوبی انجام گیرد و هر چه زود‌تر گاز در خانه‌های مردم روشن شود.

جعفر نیکبخت افزود: برای گاز رسانی به شهر‌های قلعه ریسی و دیشموک، اداره گاز با همکاری شهرداری‌ها در بحث رفع معارضات تلاش کند و علمک گذاری را هر چه زود‌تر در شهر‌ها تکمیل کند.

وی گفت: در روستا‌ها نیز شرکت گاز با همکاری بنیاد مسکن نسبت به علمک گذاری خانه‌های روستایی و بر اساس طرح هادی اقدام کند.

نیکبخت افزود: کنده کاری‌های سطح شهر، ترمیم و پاکسازی خط لوله گاز در معابر شهری به عهده شرکت گاز بوده و برای گاز رسانی به خیابان‌هایی که مشکل حریم دارند نیز همکاری  تا با رفع معارض به این مناطق نیز گاز رسانی شود.

وی همچنین به بافت فرسوده شهری و روستایی در این دو بخش اشاره کرد و گفت: برای ترمیم بافت فرسوده و بازسازی این بافت‌ها به روستا‌ها ۳۵۰ میلیون ریال و شهر‌ها نیز ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات تعلق می گیرد که این تسهیلات میتواند کمک زیادی به باز سازی بافت فرسوده در شهر‌ها و روستا‌ها کند.

انتهای پیام/غ

ارائه تسهیلات برای بازسازی بافت های فرسوده دیشموک و چاروسا

 

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.