درهفتمین جلسه کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها با ۱۰۹ طرح در حوزه گردشگری، بنیاد مسکن و خانه کارگری کردستان موافقت شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  گفت: این طرح‌ها به مساحت بیست و شش هزار ۲۶۷ متر مربع به تعداد ۹۸ پرونده اتاق کارگری و نگهبانی، ۵ طرح گردشگری و ۵ طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

پیمان ملکی افزود: حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تخریب، تبدیل، تفکیک و تغییرکاربری عرصه‌های زراعی و باغی، ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در جهت رعایت حقوق متقابل دولت و مردم در امور مربوط به اراضی کشور و نظارت بر واگذاری اراضی ازمهمترین وظایف این مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: انجام اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات جهت حفظ و صیانت از عرصه‌های تولیدی در بخش کشاورزی و جلوگیری از تخریب، تبدیل، تفکیک و تغییرکاربری اراضی کشاورزی، اجرای قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات مناسب فنی و اقتصادی ونظارت بر نحوه احیای اراضی واگذارشده در قالب گروه‌های مشاعی، طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی از دیگر وظایف این حوزه است.

انتهای پیام/م

تصویب حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها ی کردستان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.