مسئول کارگروه سپاه و بسیج ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: ۷۴۰ برنامه در استان در کمیته بسیج و سپاه استان پیش بینی شده و در حال اجرا است.

سرهنگ شوقانی مسئول کارگروه سپاه و بسیج ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در جلسه نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،   گفت: ۷۴۰ برنامه در استان در کمیته بسیج و سپاه پیش بینی شده و از ۴۰ روز قبل از ایام دهه فجر این برنامه‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب افزود: لیگ مناظره پویش مجازی در بسیج دانشجویی پیش بینی شده و در بسیج دانش آموزی جشنواره سرود مدارس انجام می‌شود.

سرهنگ شوقانی با اشاره به برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب تصریح کرد: درحوزه بسیج اصناف مراکز نیکوکاری در محله‌ها افتتاح می‌شودو همایش نقش اصناف در انقلاب و افتتاح بسیج تاکسیرانی از برنامه‌های دیگر در ایام دهه فجر است.

مسئول کارگروه سپاه و بسیج ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حوزه بسیج طلاب همایش طلاب و روحانیون تاثیرگذار در انقلاب برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بسیج هنرمندان استان، تئاتر خیابانی در سراسر استان انجام می‌شود و پرده خوانی قصه‌های انقلاب در این ایام انجام می‌شود.

سرهنگ شوقانی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در دهه فجر گفت: در حوزه بسیج ادارات استان توزیع لوازم تحریر در مناطق محروم استان انجام می‌شود.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.