مراسم روشن شدن مشعل چهل سالگی انقلاب و مشعل گردانی در رامسر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر در مراسم روشن شدن مشعل چهل سالگی انقلاب و مشعل گردانی انقلاب با بیان اینکه روشن کردن مشعل چهل سالگی انقلاب از جمله برنامه‌های پیشواز از دهه فجر است، گفت: انقلاب در طول ۴۰ سال اخیر به دنیا صادر شده است و اتحاد همه استکبار هم نتوانست مانع صادر کردن آرمان‌های انقلاب شود.

وی افزود: حرکت نمادین روشن کردن مشعل ۴۰ سالگی انقلاب باید در تمام عرصه‌ها یک سرمشق و درس باشد تا شاهد روشن ماندن توسعه و آرمان‌های انقلاب باشیم.

حجت السلام رضایی گفت: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی روز ترس و وحشت استکبار است و انشالله بزودی با نابودی اسرائیل، پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسانیم.

وی افزود: انقلاب به همه آرمان‌های خود در عرصه مبارزه با استکبار و صهیونیست رسید و همانطور که امام فرمود: راه قدس از کربلا می‌گذرد، ما از کربلا گذشتیم و اکنون پشت دروازه‌های بیت المقدس ایستاده ایم و این همان وعده و نصرت الهی است که محقق شده است.

پس از گردش مشعل در برخی از نقاط شهر، مشعل نمادین چهل سالگی انقلاب تحویل مسئولان شهرستان تنکابن شد تا به همین ترتیب در سراسر استان به گردش در آید.

روشن شدن مشعل چهل سالگی انقلاب در رامسر + تصاویر

روشن شدن مشعل چهل سالگی انقلاب در رامسر + تصاویر

روشن شدن مشعل چهل سالگی انقلاب در رامسر + تصاویر

انتهای پیام/ م

مشعل گردانی برای چهل سالگی انقلاب در رامسر

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.