با تلاش پلیس فتا استان سیستان وبلوچستان عامل برداشت ۲۱۰ میلیون ریالی از حساب شهروند زاهدانی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ علی سرحدی رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی جوان ۱۹ ساله ساکن زاهدانی مبنی بر برداشت غیرمجاز ۲۱۰ میلیون ریالی از حساب بانکی‌اش رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود چنین بیان کرد که حساب بانکی وی که از آن برداشت غیر مجاز صورت گرفته شده است، کارت عابر بانک نداشته و شاکی برداشت‌های خود را به صورت سنتی و با دفترچه از حساب برداشت می‌نموده است، ولی از حسابش از طریق اینترنتی برداشت غیرمجاز شده است.

سرهنگ سرحدی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی بر روی سرنخ‌های بدست آمده متهم را که دوست قدیمی شاکی است شناسایی و دستگیر کردند.

متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به سوء استفاده از اعتماد شاکی و با به دست آوردن اطلاعات شخصی و بانکی دوستش و فعال رمز دوم کارت عابربانکش اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ساده‌ترین راه کلاهبرداری از کارت بانکی شهروندان، دسترسی به اطلاعات حساب بانکی می‌باشد پس به هیچ‌عنوان اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

وی در ادامه از شهروندان خواست سرویس پیامک حساب بانکی شان را فعال تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده احتمالى، سریعا از آن مطلع شوند.

در خور اشاره است، شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/پ

 برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار