رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان از اعزام ۴۴ نفر از مربیان برجسته رشته حفظ قرآن کریم به دوره مربیگری حفظ موضوعی به قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: ۴۴ نفر از مربیان برجسته رشته حفظ قرآن کریم گیلان به دوره مربیگری حفظ موضوعی قرآن کریم که در قم برگزار می‌شود اعزام شدند.

وی، با اشاره به اینکه این مربیان از بین ۶۴ متقاضی حضور در این دوره انتخاب شده اند، افزود: این تعداد از مربیان اعزامی از طریق آزمون شفاهی از محفوظات حفظ پنج جز و آزمون کتبی با عنوان "با قرآن خوشبخت شوید" انتخاب شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۳۰۰ قرآن آموز گیلانی در رده‌های سنی مختلف در ۱۰۰ کلاس حفظ قرآن تحت آموزش‌های ۲۴۰ مربی که در جوار بقاع متبرکه برگزار می‌شود، حفظ قرآن را فرامی‌گیرند.

مهدی قربانیان، با بیان اینکه آزمون نهایی طرح ملی حفظ قرآن نیز در اسفندماه امسال برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۱۰ بهمن ماه از طریق سایت جامع حفظ و قرائت به نشانی www.quranedu.ir در طرح ملی حفظ قرآن ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/م.ع

۴۴ نفر از مربیان گیلانی به دوره مربیگری حفظ موضوعی قرآن کریم اعزام شدند

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.