مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ایجاد فضای مشارکتی در بین فرهنگیان محور اصلی برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: ایجاد فضای مشارکتی در بین فرهنگیان در حوزه‌های مختلف بعنوان محور اصلی برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به انتخابات نماینده معلمان جهت حضور در شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: ارتقا مشارکت فرهنگیان در حوزه‌های مختلف جزو برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش است که با اجرای انتخابات نماینده معلمان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، نماینده معلمان در هیت مدیره صندوق ذخیره وام ضروری و اینک انتخاب نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش محقق شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اربیل با بیان اینکه ثبت نام در این انتخابات تا ۱۲ بهمن سال جاری تمدید شده است، تصریح کرد: همکاران شاغل، بازنشسته و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند در رای گیری این انتخابات شرکت نمایند.

به گفته ناصری شرکت حضور در این انتخابات می‌تواند شادابی و نشاط را بصورت گسترده در جامعه فرهنگیان ایجاد کند.

وی همچنین از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست، تا زمینه‌ای را برای مشارکت فرهنگیان در این انتخابات فراهم کنند تا با حضور حداکثری همکاران از این ظرفیت نهایت استفاده بعمل آید.

انتهای پیام/ح

ارتقا مشارکت فرهنگیان در آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.