مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد ازکشف و ضبط سه تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از یک عمده فروشی در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مظفر بازگیر مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: این مقدار مواد غذایی در بازرسی‌های ماموران بهداشت محیط شهرستان از فروشگاه ها، عمده فروشی‌ها ومراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: این مواد شامل انواع آبمیوه، چیپس و پفک و دیگر مواد غذایی وخوراکی بود که بعد از طر مراحل اداری و قضایی معدوم خواهد شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهار داشت: پس از جمع آوری مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته و تشکیل پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

بازگیربا اشاره به تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی سال بیان کرد: هر ساله نظارت بر بازار در آستانه نوروز افزایش می‌یابد و ازهم اکنون نیز اخطار‌ها و هشدار‌های لازم به قنادی ها، رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها داده شده تا نواقص موجود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در برخی موارد گشت‌های ویژه نوروز از اسفندماه آغاز می‌شود، اما ضروری است تا واحد‌های مذکور در راستای رفع موارد غیر بهداشتی از هم اکنون اقدام کنند.

انتهای پیام/م

سه تن مواد غذایی فاسد در بروجرد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.