سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از متلاشی شدن باند خانوادگی سارقان موتورسیکلت با ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد ثمره حسینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتور سیکلت از جلوی ادارات دولتی و بازار روز‌های شهر زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرقت و سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

وی عنوان کرد: متهم ۲۶ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به ۱۴ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی برادر خانم و پدرخانمش در شهرستان زابل و فروش آن‌ها به فردی مالخر در شهرستان "هیرمند" اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل بیان داشت: در ادامه این عملیات ۲ همدست متهم و فرد مالخر دستگیر که با هماهنگی قضائی تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

وی در پایان گفت: استفاده از تجهیزات ایمنی یکی از راه‌های بازدارنده و به تاخیر انداختن سرقت است که به دلیل ریسک بالا، سارقان را از این عمل مجرمانه منصرف می‌کند و به شهروندان توصیه می‌کنیم حتماً نسبت به نصب این گونه تجهیزات بر روی موتورسیکلت‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

انهدام باند سرقت در زابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار