مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به ریزش سقف کلاس یک مدرسه در این شهرستان گفت: خوشبختانه این حادثه موجب مصدوم شدن هیچکدام از دانش آموزان نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جانمراد داوودی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان درخصوص فروریختن سقف کلاس در یک مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه در منطقه نفتون این شهرستان طی روز گذشته گفت: این حادثه زمان زنگ تفریح رخ داد و به این دلیل که هیچ دانش آموزی در کلاس درس نبود خوشبختانه مصدومی به جای نگذاشت.

وی با بیان اینکه این مدرسه در سال ۱۳۲۷ ساخته شده و در تملک شرکت نفت است بیان داشت: ۳۰۰ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و دانش آموزان پس از این اتفاق به فضای آموزشی دیگری منتقل شدند.

داوودی تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان برای بازسازی و تعمیر این مدرسه ورود کرده و شرکت نفت نیز قول همکاری را داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان اذعان داشت: همچنین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان با همکاری شرکت نفت برای ساخت یک مدرسه در همان منطقه موافقت کرده و به محض تعیین زمین مورد نظر ساخت مدرسه جدید در این منطقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تخریب یک مدرسه روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.