کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارا المپیک شعار المپیک ۲۰۲۰ توکیو را منتشر کردند.

شعار المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارا المپیک (توکیو ۲۰۲۰)، شعار جدید ژاپنی‌ها برای المپیک پیش رو که در این کشور برگزار می‌شود انتخاب شده است.

" آماده و استوار به سوی توکیو" "READY STEADY TOKYO"  شعاری است که این کمیته برای المپیک توکیو در نظر گرفته است.

این شعار از اصطلاح عامیانه " بزن برویم" مشتق شده است و هدف از انتخاب این جمله برای میزبانی و برگزاری هر چه بهتر و قدرتمند‌تر رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در توکیو است.

طراحی آرم گرفیکی شعار المپیکی با استفاده از سوزن‌های قلمویی که از خوشنویسی ژاپنی برای نشان دادن قدرت و توانایی ورزشکاران مثل آب پاشیدن به یک دیگر و یا لگد زدن به زمین الهام گرفته شده است.

" آماده و استوار به سوی توکیو" تجربه‌های ارزشمندی را برای برگزار کنندگان رویداد‌ها و مردم در محل‌های برگزاری المپیک و پارالمپیک ارائه می‌دهد. به طور کلی ۵۶ مسابقه آزمایشی تا ماه مه سال ۲۰۲۰ میلادی در ژاپن برگزار خواهد شد و شعار انتخابی کاملا به شرایط این مسابقات وابسته است.

هدف مسابقات آزمایشی المپیک توکیو ۲۰۲۰ این است که کارمندان خود را مدیریت کند و تجربه‌های زیادی را برای آنان رقم بزند. برگزاری مسابقات آزمایشی بخش مهمی از برنامه آمادگی عملیات گسترده‌تر برای بازی‌ها است که شامل آموزش جامع و تمرینات برای توکیو ۲۰۲۰ و شرکا است. در نهایت این مسابقات ژاپن را در برگزاری هرچه بهتر مسابقات یاری می‌کند.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از نمادهای المپیک 2020 توکیو + فیلم

هدیه زاپنی ها به مسلمانان در المپیک 2020 +فیلم

عامل ترس ژاپنی‌ها از ایران مشخص شد


انتهای پیام/

انتخاب شعار المپیک ۲۰۲۰ توسط ژاپنی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۰:۳۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار