رییس پلیس راه خوزستان از شهروندان خواست تا پایان هفته جاری از سفر غیرضروری در جاده‌های شمال و شمال شرق استان اجتناب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل پیش بینی بارش شدید باران و ریزش برف در مناطق کوهستانی شهروندان برای پیشگیری از حوادث ناشی از ریزش کوه و سوانح رانندگی، از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های شمال و شمال شرق استان اجتناب کنند.

وی افزود: احتمال ریزش کوه، جاده اندیکا - شهرکرد، از ۷ تا ۸ بهمن برای تردد خودرو‌های سواری، و ۷ تا ۱۳ بهمن برای اتوبوس‌ها مسدود است.

سرهنگ دولتشاهی بیان داشت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک سنگین در شرایط کنونی اقدامات ایمنی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: شهروندان در صورت ضرورت انجام سفر، سعی کنند ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی و سرعت مجاز، به جای مسیر‌های پرخطر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و انتظار است مردم برای تردد در مسیر‌های پرخطر با پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: پلیس راه خوزستان نیز باتوجه به شرایط خاص جاده‌ها، بر تعداد ماموران خود در مسیر‌های پرتردد افزوده و به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/م

لزوم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان

برچسب ها: آب و هوا ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.