رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان بافقی در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری و قرانی بافق باهم رقابت می کنند.

برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی در بافقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: مرحله شهرستانی جشنواره مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی با حضور بیش از دوهزار سیصد نفر از دانش آموزان بافقی در مقاطع مختلف در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۵ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاه‌ها برگزار شده است،  افزود: هم اکنون بیش از دو هزار سیصد نفر از دانش آموزان بافقی در مرحله شهرستان در رشته‌های نقاشی، طراحی، اذان، احکام، مداحی، نهج البلاغه وغیره با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش بافق تصریح کرد: این مسابقات در دوم اسفند ماه جاری به پایان می‌رسد و نفرات برتر برای حضور در مسابقات استانی معرفی می‌شوند.

قاسم زاده هدف از برگزاری این جشنواره را رشد و شکوفایی بیشتر استعداد‌های فرهنگی، هنری و قرآنی بیان کرد و گفت: افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق رقابت سالم و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آن‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است که هر ساله در مقاطع مختلف در شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

رقابت بیش از دو هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری بافق

برچسب ها: قرآن ، تفسیرقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.